Hlavní účel, předmět činnosti: Je vymezen zněním § 86 až 91 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, a příslušnými prováděcími právními předpisy
Směrnice pro ochranu osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)
Podání informace: Dne 18. 12. 2024 byla Konzervatoř, Plzeň, Kopeckého sady 10 požádána o informace dle zákona č. 106/1999 Sb.
Žadatel – Jan Hrubeš
Zaslané informace ke dni 20. 12. 2024: zřizovací listina včetně všech dodatků, kompletní účetní uzávěrka ze rok 2022 a 2023, výkaz P109 za rok 2022 a 2023, informace o účtování nepřímých nákladů doplňkové činnosti, vnitřní směrnice pro doplňkovou činnost a informace o odměňování žáků za produktivní činnost podle § 122 odst. 1 zákona č. 561/2004 Sb.
Seznamy hlavních dokumentů: ŠVP-Konzervatoř Plzeň- Hudba s účinností od 1. září 2012 počínaje 1. ročníkem ŠVP-Konzervatoř Plzeň- Zpěv s účinností od 1. září 2012 počínaje 1. ročníkem
Žádosti o informace: Pracovník pověřený poskytováním informací: Mgr. Monika Chocholoušková – zástupce ředitele školy tel: +420 377 226 325, +420 775 620 994 e-mail: sekretariat@konzervatorplzen.cz
žádost, stížnost, návrh či podnět pište volnou formou (vždy uvádějte jméno a příjmení, adresu, tel.číslo, e-mail)
Příjem žádostí a dalších podání: Mgr. Monika Chocholoušková Kopeckého sady 10, 301 00 Plzeň Sekretariát 1. patro Úřední hodiny: PO a ČT 8.00 – 13.00
Opravné prostředky: Jak podat řádný opravný prostředek je uvedeno vždy na rozhodnutí v části poučení. Odvolání proti rozhodnutí ředitele školy se podávají v uvedené lhůtě k rukám ředitele školy na adresu: Konzervatoř, Kopeckého sady 10, 301 00 Plzeň. Odvolání pište volnou formou (vždy uvádějte jméno a příjmení, adresu, tel.číslo, e-mail).
Formuláře: všechny formuláře dostupné v sekretariátu školy Konzervatoř, Kopeckého sady 10, 301 00 Plzeň Potvrzení o studiu 49 154 0 Potvrzení – přestup žáka 49 202 0 Přihláška ke vzdělávání - konzervatoř 49 147 4 Přihláška ke studiu na VŠ 49 145 0 Studijní výkaz 49 767 0
Další školou používané formuláře: Vysvědčení ročníkové 18 předmětů 49 853 0 Vysvědčení ročníkové 30 předmětů 49 855 0 Vysvědčení o MZ 49 998 7 Vysvědčení o absolutoriu 49 866 5 Diplom absolventa konzervatoře 49 869 5
Popisy postupů – návody pro řešení životních situací Přijímací řízení Maturitní zkouška Absolutorium Rozvrh hodin Rozpis zkoušek
Nejdůležitější používané předpisy: Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním a vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů Zákon č. 563/2004 Sb., Zákon o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Vyhláška č. 13/2005 Sb., Vyhláška o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři, ve znění pozdějších předpisů Vyhláška č. 671/2004 Sb., Vyhláška, kterou se stanoví podrobnosti o organizaci přijímacího řízení ke vzdělávání ve středních školách, ve znění pozdějších předpisů Vyhláška č. 177/2009 Sb., Vyhláška o bližších podmínkách ukončování vzdělávání ve středních školách maturitní zkouškou, ve znění pozdějších předpisů Vyhláška č. 47/2005 Sb., o ukončování vzdělávání ve středních školách závěrečnou zkouškou a o ukončování vzdělávání v konzervatoři absolutoriem, ve znění pozdějších předpisů Vyhláška č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných, ve znění pozdějších předpisů
Vydané právní předpisy s datem účinnosti: Archivní řád: 21.2.2016 Dokumentace požární ochrany: Harmonogram účetních závěrek: 1.1.2015 Jednací řád školské rady: 13.10.2006 Kolektivní smlouva: 22.6.2011 Organizační řád: 1.1.2007 Podpisové vzory:1.1.2009 Pokyn ŘŠ k zajišťování výletů: 1.5.2007 Pracovní režim učitele: 1.9.2006 Příkaz ŘŠ k zajišťování mimořádného provozu budov konzervatoře:1.9.2012 Rizika a jejich eliminace v činnosti školy: 13.11.2013 Směrnice pro ochranu osobních údajů: 1.5.2018 Směr.k provedení inventarizace majetku a závazků: 31.10.2012 Směr.pro evidenci, účtování a odepisování majetku, operativní evidence: 1.1.2015 Směr.pro oběh a přezkuš.úč.dokladů: 1.1.2015 Směrnice k provádění doplňkové činnosti + dodatek: 1.1.2011 Směrnice k časovému rozlišení nákladů a výnosů: 1.1.2015 Směrnice k poskyt.informací: 1.5.2016 Směrnice k poskytování ochr.prostř.: 1.1.2010 Směrnice k vydávání stravenek: 1.1.2016 Směrnice k vyřizování stížností: 1.1.2007 Směrnice k zajištění vnitřního kontrolního systému: 1.1.2012 Směrnice o cestovních náhradách: 1.1.2017 Směrnice o projednávání škod: 1.10.2015 Směrnice o účtování přímých nákladů a výnosů: 1.1.2015 Spisový a skartační řád: 21.2.2016 Školní řád: 25.4.2016 Účtový rozvrh: 1.1.2017 Vnitřní platový předpis: 1.4.2011 Zásady pro používání FKSP: 1.1.2016